möblera om!!!

2012-09-01 @ 10:35:09
godmorgon får jag väl säga!
gårkvällen blev riktigt mysig. vi satt först bara och pratade tills vi insåg att det hade blivit mörkt ute. därför bestämde vi oss för att skippa promenaden, så vi tog en kort promis till ica nära istället och köpte massa gott! sen landade vi i matildas säng och kollade på LOL, vilket var en väldigt mysig och glad film.
idag ska jag städa och möblera om i mitt rum! jag har inte möblerat om mitt rum sedan vi flyttade hit (5-6 år sedan!) så nu ska det äntligen bli ändring. när vi fortfarande bodde på flintbacken möblerade jag om säkert varannan vecka, hehe.
jag ska även hinna springa idag och sedan kanske det blir bio med lindax2 och julia. skulle hemskt gärna vilja träffa allihopa iallafall, eftersom vi inte träffas i veckorna längre. buhu. 11 veckor kvar!

Nu ska jag byta om och sedan börja med rummet. SÅ KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0