elfte september

2012-09-11 @ 15:58:33
jag har väl inte allt för mycket att dela med mig av, men jag kan ju meddela att jag har fått ny mobil då min 3½ år gamla iphone började ge upp. Nu har jag en samsung galaxy III och jag trivs verkligen med den, redan! Den är mycket större än iphone, men det känns bra iallafall! ska väl se om jag kan uppdatera därifrån någon dag. nu är jag inne på slutspurten på praktiken i flen och om bara några enstaka dagar är vi påväg till england. kan fortfarande inte fatta det! känner faktiskt lite såhär; HJÄLP VAD NERVÖS JAG ÄR!
ska ha med mig datorn, så om det finns wifi som familjen vi ska bo hos berättade för oss kommer jag hålla er uppdaterade så mycket jag hinner. jag vet inte ens hur mycket jag ska packa ner! ett måste är iallafall datorn, mobilen och mina träningskläder + träningsskor!

Känner mig extra stolt över förra veckan, eftersom jag sprang milen två gånger! Som jag berättade spökade mina benhinnor, men andra gången gick det betydligt bättre och jag sprang under timmen! grymt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0