bra helg, 10.55

2012-09-09 @ 10:55:19
Denna helg har gått snabbt och nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till England. Helgen har bestått utav utgång med tre grymma vänner och sedan mys bara. Var äckligt trött igår kväll, så det blev film på film på film. Idag känner jag mig väl lite piggare, så ska ge mig ut och springa milen någon gång under dagen. Kände mig duktig i torsdags när jag sprang milen! Idag ska jag försöka springa under timmen. Det gick ju inte jättebra i torsdags eftersom mina benhinnor spökade. Det är alltid något som gör att det går dåligt att springa, men idag hoppas jag verkligen att det går bra!
Sedan ska jag även träffa Matilda om hon inte har blivit sämre..

Nu ska jag göra något. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0