sista oktober

2012-10-31 @ 09:26:51
Det jobbigaste med att skriva ett inlägg är att börja ett inlägg. Jag vet aldrig om jag ska skriva HEJ BLOGGEN, Tja, Tjena, Godkväll eller godmorgon. Allt låter jättetöntigt. Men aja!
Igår hade jag världens tråkigaste dag. Jag vaknade, satte mig vid datorn, pluggade lite, kollade på film, gick ut och filmade, redigerade en film, gick ut och gick med mamma, kollade på tv. Och så bakade jag, som jag alltid gör när jag har en tråkig dag! Sen på kvällen tittade jag på balklänningar, åh så himla fina allihopa! På något konstigt sätt har jag redan bestämt mig för vilken jag ska ha. Hehe. Hoppas jag inte ångrar mig bara. Men den är verkligen jättefin och även väldigt snygg. Jag kommer varken visa bild eller förklara hur den ser ut, det ska bli en överraskning för alla mina vänner och sen vill ju jag att ingen annan ska ha en liknande. Fast det tror jag ingen annan tjej heller vill på balen. Sen ska jag försöka beställa tid hos min frisör, så hon ska få fixa min balfrisyr. Sminket tror jag att jag ska fixa själv, för så dålig är jag inte. Aja, det är ett tag kvar iallafall. 
Idag ska jag plugga, gymma och träffa Matilda och Elin på en sen lunch. Trevligt, trevligt. 
 
Jag ska försöka ladda upp filmen jag gjorde igår. Den är rätt tråkig, men iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0