Gör mig glad

2012-10-30 @ 09:25:38
Godmorgon världen.
 
Jag hade planerat att jag skulle ta en powerwalk nu tidigt på morgonen, men eftersom det är jättetrist väder ute skjuter jag upp det till ikväll då jag också får sällskap av mamma. Så jag bestämde mig för att plugga nu på morgonen istället, nu när jag ändå är uppe. Finns en hel del att pyssla med tyvärr. Aldrig får man ledigt från helvetet. Jag ska också försöka titta runt lite på olika högskolor, eftersom jag ska gå till syon(?) nästa vecka. 
Jag har ju alltid sagt att jag ska bli djursjuksköterska eller veterinär, men nu vet jag inte längre vilket är skit jobbigt. Men aja, jag ska gå till henne för att försöka få lite hjälp. 
Igår åkte jag in och gymmade en timme och sedan tog jag bussen hem och la mig utslagen i soffan. 
Klockan 7 hämtade jag upp Matilda så åkte vi in till stan för att handla gott till Ensam mamma söker. Sen resten av kvällen hjälpte jag henne med körkortsteorin och sedan bänkade vi oss framför Ensam mamma söker. Nästa måndag blir det EMS fest hemma hos Siri, hehe. Sen tittade vi på Du får mig att känna innan jag fick följa Matilda en bit på vägen. Jag tittade sedan på ett avsnitt Greys innan jag släckte. Mysigt.
 
Nu ska jag börja plugga lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0