12.07

2012-10-29 @ 12:07:24
Jag är dålig på att uppdatera känner jag. Men nu är det dags igen. Nu har jag iallafall, nu när höstlovet är igång.
Helgen har varit både bra och jobbig. Fredagen var jag bara hemma och kollade på greys anatomy med mamma och sedan la jag mig tidigt. På lördagen gick jag upp kvart i 7, eftersom jag skulle göra högskoleprovet. Så jag var i duveholmsgymnasiet från 8-16.30. Jobbig dag och jag är inte nöjd med mitt resultat. Eller egentligen vet jag inte vad man ska vara nöjd över, eftersom jag bara vet vad jag fick i poäng och inte i snitt eller vad det heter. Man kan ju få högst 2,0 och ah, ni fattar. Kvällen startade hemma hos Malte med honom och Linda. Även Erica och Ville satt med. Sedan skjutsade Ville in oss unga till Harrys där det vankades fest. En förjävla lyckad kväll kan jag ju bara meddela. Så jag får verkligen tacka Malte, Linda och alla andra inblandade, som gjorde min kväll/natt superduper bra! Söndagen var inte alls rolig, men framåt kvällen mådde jag bättre och jag tog en promenad med mamma och pappa. Alldeles strax ska jag ta bussen in och gymma. Ikväll blir det ensam mamma söker med bästis.
 
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0