världens finaste vänner

2012-11-10 @ 16:50:47
Hallå ni! 
Denna vecka har varit rätt jobbig, men samtidigt skön. Jag har haft en dålig vecka. Allt har strulat. Bankkortet spärrades (?) och jag blev fast i Norrköping en timme extra. Tågen strulade när jag slutade klockan 9 och hade haft en 40 minuters lång lektion. Så istället för att vara hemma vid elva, kom jag hem halv två. 4 timmar efter jag hade slutat. Jag bara älskar pendlarlivet! På fredagen slutade jag tjugo i tolv och tack gode gud att tågen inte strulade den dagen iallafall. Jag mötte upp Wendela när jag kom till stan. Vi åkte och handlade mat och allt till kvällens tjejmiddag. Klockan halv 3 var vi hemma hos mig och då förberedde vi köttet, potatisen och efterrätten. 
Alla vi tjejer var samlade klockan halv åtta vid matbordet och där satt vi och pratade till halv tolv ungefär. Sedan spelade vi Rita och gissa fram till halv 3/3 på natten. En förbaskat bra kväll/natt/morgon med världens finaste vänner (även fast vi saknade en del av våra tjejer..) Ikväll är planerarna fortfarande oklara. Jag, Emma och Lisa har planer att dra ut ikväll. Men inget är riktigt bestämt ännu, men vi får se vad kvällen kommer att erbjuda. 
Antingen utekväll eller Så mycket bättre-mys med mig själv. 
 
Nu ska jag lyssna på musik och sen laga paj med brorsan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0