måndaaaag - leeeddig!

2012-11-05 @ 12:02:26
Nu blev det ett upphåll igen, det är nog fel på mig. Jag kan inte uppdatera regelbundet, det kommer alltid något ivägen. Får väl berätta lite vad som har hänt sedan sist!
 
Fredag: Jag dammade, dammsög, plockade undan, skurade golvet och gjorde snyggt i HELA huset. Sedan tog jag bilen in till stan tillsammans med matilda för att köpa lite små saker till kvällen. När jag kom hem började jag fixa mig själv och klockan 4 kom Matilda och så fick jag sminka henne lite smått. Klockan halv 6 ramlade Elin in och sedan Lisa och Malte! Siri kom och hämtade oss och vi drog in till stan och Safiren. Vi dansade, pratade, sjöng och hade en väldigt bra kväl/natt. Jag somnade i Siris soffa vid 4, efter en god kebabrulle.
 
Lördag: Jag och Elin tog bussen hem vid halv 11 och under hela lördagen låg jag i soffan och tittade på Degrassi. Jag får tacka MTV som visade Degrassi från 1 fram till halv 6 på kvällen. Annars hade jag inte klarat mig. 
Jag och mamma lagade mat och tittade på så mycket bättre på kvällen och sedan sov jag tidigt. 
 
Söndag: Jag vaknade, jag var uttråkad, jag fick med mamma till Vingåker och jag köpte mig en väska och en dataväska. Vi åt på Joan's och när jag kom hem intervjuade jag Matilda. Sedan gick jag och mamma en promenad på 8 km och efter det åkte jag in och gymmade, skönt. Resten av kvällen låg jag i soffan och kollade på The hills.
 
Och idag har jag varit inne och gymmat nu på morgonen och nu ska jag plugga hela dagen, wiho! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0