Tisdagsångest!

2012-05-01 @ 15:29:14
Jag fick en lyckad valborg med mina vänner. Vi åt och drack gott och satt ute till klockan slog tolv. 
Idag är det en ny dag och jag vaknade rätt trött, men med lite sol och frukost blev jag genast mycket piggare.
Jag har hittills hunnit med att bli klar med mitt engelska tal, solat ett par timmar och nu ska jag fortsätta med pluggandet. TISDAGSÅNGEST! Även fast det blir en kort skolvecka, känns det som den kommer vara den sämsta veckan på länge. Har nationella i engelska och även ett tal i engelskan som ska göras innan jag går på helg. 
Det enda jag lever på just nu är att min 18 års dag är bara 6 dagar bort! I helgen blir jag firad av släkt och vänner.
Nu ska jag återgå till skolarbeten och sedan ut i solen igen. Älskar vädret!
(Senare ikväll ska jag springa som aldrig förr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0