finaste helgen

2012-05-14 @ 09:25:38

Kan ju börja med att säga att jag har haft en grym helg!
Ledig i fredags, så dagen bjöd på träning, solning och stadshäng med matilda. På kvällen gjorde jag fyra pajer till morgondagen. I lördags var det dagen med stort D för mig och min underbara vän siri. Vi träffades på stan vid tolv ungefär och började med lite små köp. Vidare till Lövåsen i spöregn, där vi handlade allt som fattades för kvällens händelse! Min mamma skjutsade ut oss till lokalen vid halv tre & sedan var vi i full fart tills våra fina vänner kom för att käka lite middag och presentöppning innan annat folk ramlade in. Middagen bestod utav skratt, fint tal utav bästavän och mycket tårar!
Jag har så fantastiskt fina vänner och jag älskar dom allihopa!
Halv åtta satte festen igång och vart jag än var under kvällen, var jag glad! Dansade, minglade runt och hade en grym kväll/natt. Vid halv fyra landade jag i min egna säng. På söndagen spenderade jag och siri våra timmar i lokalen för städning. Har nog aldrig städat så mycket i hela mitt liv, men det var värt det!

En utav alla fina presenter jag fick var presentkort på en tatuering! S
Så idag när jag är hemma & ligger med mensvärk, har jag tiden att titta på tatueringar. Vet på ett ungefär hur jag vill ha det.












Kommentarer
Postat av: Elin

Ett asfint ställe för en tatuering! Får man fråga vad du ska ha/skriva? ;)

2012-05-14 @ 21:40:03
URL: http://elinolhsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0