andra äventyr i skogen

2012-05-31 @ 18:39:24
kom precis in från en springtur med mamma. efter kanske 4 km började det spöregna, det verkligen öste ner!
så nu sitter jag här med dyngsurt hår och kall kropp, ska väl strax hoppa in i duschen för att undvika att bli sjuk.
men jag får väl erkänna att det var skönt att springa och det gick bättre än vad det har gjort på länge.
imorgon ska jag nog ge mig ut och springa för fjärde gången denna vecka! känner mig nöjd.
helgen är fortfarande oplanerad, antingen stanna hemma eller följa med till kusinerna i örebro, hm.
en sak är säker iallafall, söndagen kommer jag spendera med en bunt skolarbeten, ah det ser jag inte framemot!
hoppa in i duschen innan jag förfryser kanskee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0