Åh, härliga lång helg

2012-05-20 @ 13:31:57
Denna lång helg har varit hur bra som helst. Jag har varit hus/barnvakt tillsammans med Matilda, då vi myste ner oss i soffan framför film med fruktsallad. Fredagen spenderades på järvenplan med ett härligt gäng med kubb och fotboll. På lördagen sprang jag min jobbigaste springrunda pålänge, spenderade kvällen hemma hos Henke med fina människor, då vi grillade och killarna tittade fotboll och vi tjejer satt ute på altan och snacka skit. Mysiga kvällar(!)
Idag är det söndag och jag kommer nog titta på greys anatomy och plugga. Får se om jag ger mig ut och springer idag också och hoppas på att det går bättre!
Nu ska jag kolla runt lite på tatueringar och lyssna på fin musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0