Mobilblogg

2012-03-09 @ 19:23:52

Hej vänner!
Ligger helt död förtillfället i sängen och funderar på att sova en stund tills det är dags för mat. Jag har gått och blivit hur förkyld som helst. Jag släpade mig upp ur sängen imorse och tog mig iväg till skolan för 3 timmars engelska och en novellanalys på svenskan. Skönt att det är fredag men mindre skönt att vara sjuk. Jag hoppas jag känner mig någorlunda bra imorgon, då jag ska på 18 års fest. Har jag inte feber, kommer jag gå! Ska först hem till Linda, där just nu bara hon och jag ska fixa oss och käka KEBABRULLE!! Gött! Jag hoppas verkligen jag kommer orka imorgon!
Nu ska jag sova och sen mysa framför tvn med familjen och lite mat. Blir nog tidigt i säng i kväll för att bli så frisk jag kan bli till imorgon!

Puss, hoppas ni mår bättre än jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0