Härliga fredag!

2012-03-16 @ 17:29:28
Ja, jag vet inte varför det alltid ska vara så tomt här.. Men det blir lätt så, tyvärr.
Men nu är jag tillbaka för att skriva ett nytt inlägg iallafall! Ja, vad har hänt sen sist? Inte mycket, jag var på en lyckad 18 års fest i Smedjan. Himla trevligt. Den bjöd på dans och mingel. Sedan har senaste veckan varit full av prov, uppgifter osv... Men jag klarade denna vecka också och nu ska jag vara ifrån skolan i 4 veckor! Känns rätt skönt. Men självklart ska lärarna vara elaka och tvinga oss att behöva plugga under praktikveckorna. What to do? Idag är det iallafall äntligen fredag och vi slutade tjugo över 11 idag. Toppen på en fredag. Jag gymmade med brorsan och sedan lunchade jag med honom och pappa. När jag kom hem vid 2 slängde jag mig i sängen efter att ha burit in pellets och sedan har jag legat i sängen till nu. Hade tänkt att stanna här resten av kvällen, känner mig en aning trött. Redan äckligt nervös inför praktiken på måndag, men det kommer nog gå utmärkt!
Ska även bo i Norrköping i 3 veckor tillsammans med Linda, det ska bli skoj. Känna på hur det känns att bo hemifrån och behöva fixa allt på egen hand. Laga mat, handla och sånt som hör till.

Nej nu ska jag sova framför OC. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0