Hård arbetsvecka.

2012-03-31 @ 14:55:11

Vilket fint väder vi har idag, eller? Nja, kan ju säga att mitt glada humör försvann när jag tittade ut genom fönstret imorse. Igår övningskörde jag från Norrköping, läskigt men det gick bra. När jag kom hem stack jag ut och sprang innan jag bänkade mig framför Let's dance med köttfärspaj i magen. Det blev tidigt i säng, redan vid tolv la jag mig. Helt slut efter en hård och lång arbetsvecka. Har hänt mycket.
Imorse kom brorsan in till mig vid halv tio och undrade om jag ville hänga med och gymma, så jag kämpade mig ur min bekväma säng och åt frukost. Vid elva var vi på gymmet och körde hårt till tolv.
Sedan har jag försökt plugga, men har det har blivit för bekvämt med praktik. Ja, jag får kämpa. Imorgon måste jag iallafall helt enkelt. Ska även köra ett pass på friskis imorgon.

Nu ska jag kolla på senaste OTH avsnittet och sedan kanske plugga vidare (njaee..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0