17:07

2012-03-03 @ 17:07:20

Denna vecka har gått sjukt snabbt och jag har fått en hel del plugg avcheckat. Nu är det bara novell och ett prov som finns på min lista. Blev klar med matte b, så himla skönt!! Och i maj blir jag även klar med engelska b, ganska stolt över mig själv. Idag har det varit toppen väder ute och jag har suttit ute i solen och läst bok.
Jag, mamma och pappa var även ute på promenad i solen och nu till kvällen ska jag övningsköra in till stan och lämna av pappa och mamma. Ikväll blir det Melodifestivalen i min ensamhet, om inte brorsan gör mig sällskap. Sen ska jag även försöka skriva på novellen och kolla på OC.

Luddigt inlägg. Hejdå. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0