10:24

2012-03-17 @ 10:27:32

Sitter förtillfället i sängen och försöker uppdatera min mobil. Sen ska jag övningsköra in till stan och handla det sista inför praktiken och till min "flytt" med mamma. Annars har jag absolut inga planer för idag, jag vill nog bara vara hemma eftersom jag inte kommer vara hemma på tre veckor sedan, förutom på helgerna.
Mysa med mina katter och umgås med min familj. Det låter som en bra lördag!
Jag funderar även om jag ska ta mig till Norrköping tillsammans med Linda redan imorgon, pga att jag inte orkar ta med mig allt på måndag till praktiken. Jag måste även handla lite smått till frukost och sånt eftersom jag inte kan ta med mig något hemifrån på måndag. Jag får se hur jag gör. Det kommer lösa sig :')

Nu ska jag byta om och köra lite bil. Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0