1 Mars, 20:15

2012-03-01 @ 20:15:30
Nu var det väl ett tag sen jag skrev, men jag har knappt hunnit skriva nu när skolan är igång igen.
Men jag har denna vecka klarat av två prov och skickat in en uppsats, klapp på axeln! Nu ska jag lägga ner min tid på novellen som ska vara klar om en vecka och jag har bara skrivit en sida. Toppen, njaee.
Idag när jag kom hem från skolan stack jag direkt ut på en löprunda, äntligen. Jag har inte kunnat träna på hela veckan, pga att jag har kommit hem sent och var tvungen att åka hem direkt för att plugga. Men idag kom jag iallafall ut, det var skönt att komma ut i vårvädret. Dock blev det mörkt när jag var ute, men det gick iallafall.
Nu ligger jag i soffan och har precis skrivit några meningar på novellen. Snart ska jag se Revenge och sedan ska jag sova. Imorgon är det dags för tre timmars engelska igen, tagga!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0