SOMMARLOV

2012-06-16 @ 21:38:46
Ja, sedan sist har jag äntligen gått på sommarlov och även hunnit med att ha mina två första körlektioner som gick galant (!) Jag har också haft världens mysigaste kväll/natt ute i Lindas sommarstuga med fem fina flickor, där det bjöds på grillat och en galen båttur. Vi satt ute och hade en galet fin kväll! Idag har jag spenderat dagen i stan för att se glada studenter på flaken och även varit på fina Angelicas studentmottagning. 
Efter att ha blivit hem skjutsad av en bra övningskörare, är jag nu äntligen hemma och ska sova snart som aldrig förr och inte ställa klockan imorgon. Den skönaste känslan är ju att jag inte ska till skolan på måndag. 
Istället kör vi två körlektioner! KÖRKORTET, HÄR KOMMER JAG =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0