Solen är äntligen här!

2012-06-20 @ 12:17:05
Dagen började med körlektion och nu ska jag strax ta in bussen för att gå på ansiktsbehandling. Efter det ska jag nog träffa Emmisen, vi får se vad vi hittar på. Kanske tar oss till en solig plats i stan för att bara ta det lugnt och njuta av varandra. Efter två körlektioner igår, tror jag min kropp sa ifrån eller något för jag lyckades spy en gång när jag kom hem. Mamma tjatade om att det var ppillrerna som jag började med i måndags, men vem vet.
Det resulterade iallafall att jag fick avboka min eftermiddags lektion som jag skulle haft igår. Istället spenderade jag hela eftermiddagen och kvällen i soffan, lite halvt sovande. Idag mår jag iallafall bättre, tack gode gud för det!
Nej nu ska jag gå till bussen. Ha en skön dag i solen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0