måndag, artonde juni

2012-06-18 @ 15:50:03
Redan igår kväll när jag och mamma låg och tittade på film, kände jag mig inte så pigg. Min hals blev tjock och jag blev på någon minut jätteseg. Imorse när jag vaknade var det värre, det var svårt att få fram ord och som om inte det räckte fick jag även mens på det. Körlektionerna gick bra, men kunde ha gått bättre eftersom jag mådde som jag mådde. Ikväll är det egentligen teorilektion, men jag har bestämt mig för att vara hemma pga mitt tillstånd och ska väl försöka plugga lite hemma istället. Ska försöka bli godkänd på mitt tredje dataprov också. Heja heja!
Nu ska jag slötitta på tv och kanske sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0