livets roligaste kväll/natt

2012-06-03 @ 18:17:02
jag har nog aldrig varit så trött som jag är förtillfället, men jag har heller aldrig haft en så bra kväll som jag hade igår. dansade under hela kvällen och jag och emma landade i hennes säng vid 6 när vi hade tagit en morgonpromenad från efterfesten. så störd, men samtidigt så härlig kväll/natt. imorse vaknade både emma och jag med värk i benen och ett dunkande huvud, men allt blev bättre efter en brakfrukost hennes pappa hade gjort.
vi hamnade sedan framför tvn innan mamma kom och hämtade mig. skulle just nu behöva plugga, men det orkar jag verkligen inte så det ska jag skjuta upp till imorgon....
nu ska jag ta igen några avsnitt av en hel del serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0