jobb, jobb och lite körlektioner

2012-06-26 @ 17:57:25
goooodkväll. jag känner mig väldigt oseriös, så detta kommer bli ett väldigt oseriöst blogginlägg....
kom väl precis hem från staden. jag har varit inne och jobbat 7-15, sedan var det bara att cykla vidare till körskolan eftersom min lärare smsade mig under dagen om att han hade fått en lucka för mig. schysst :) 
så vi körde mot valla, in på lite småvägar och parkerade lite och säkerhetskontroller. på fredag är det halkan som gäller, redan nervös!  men det blir nog bra, så denna jobbvecka tar slut redan på torsdag. 
i helgen har jag inga planer, förutom söndag som ska spenderas med lite fina människor. funderar på om jag ska ta min första krogrunda på lördag, men vi får se om jag hittar någon jag kan dra dit med. 
 
nu ska jag göra ett datatest och sedan köra till mormor och morfar för middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0