6 dagar kvar!

2012-06-08 @ 14:59:02
Snart är allt skolarbete slut! Igår och idag bockade jag av de tre jobbigaste uppgifterna! Hade även min sista engelska b lektion idag, såååååååååhär (x100000000000) skönt. Dock ska jag göra en uppgift till i engelskan för att få det betyg jag vill ha (har nog aldrig sett en mer kluven lärare än min engelska lärare!) 
Men idag är det fredag så nu ska jag släppa skolan över helgen. Eller iallafall till söndag. 
Ikväll åker jag in och myser hemma hos emma, där det blir gamla tvserier och säkert prat om gamla minnen. 
Sover även över och på lördag ska jag hjälpa henne att servera drinkar på hennes grannes 40 års fest, ska bli kul!

Nu ska jag äta lite mellis & sedan slänga mig i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0