30 JUNI

2012-06-30 @ 10:29:21
Ska alldeles strax övningsköra, göra mig redo för "lilla" uppkörningen på tisdag. Åh, nervöst! Där kommer man väl få svar på om man är redo för den riktiga uppkörningen. Igår var jag iväg på halkan, det var så sjukt roligt och en bra erfarenhet ifall det skulle hända i verkligheten vill säga. Man inser hur låg fart det krävs för att bara få lite sladd på bilen eller inte få stopp på bilen i halt underlag, läskigt men sant. Det var en lärorik dag för och eftermiddag. När jag kom hem lunchade jag med Emma och sedan gick vi hem till henne. Där hängde vi bara en stund och sedan käkade vi jordgubbar på verandan i blåsten, eftersom Emma insåg att hon inte hade nyckel hem när vi kom tillbaka från stan. Jag tog sedan bussen hem till mormor och morfar för kvällsmat.
Ikväll ska jag in och grilla med finaste människorna. Åh så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0