Smultronstället och bästavänner

2012-07-06 @ 19:57:02
Godkväller. Igår var typ bästa eftermiddagen/kvällen i mitt liv. Jag, elin, linda och matilda tog bilen till smultronstället och käkade glass. Vi åkte vidare hem till Elins pappa, det bästa på dagen. Fick mysa med hästar (föl!) och då kan jag säga att jag var hög på livet! Vi fortsätta sedan till mc donalds och jag landade hemma vid halv tio.
Idag gick jag på helg efter en till veckas arbetande. Nu har jag jobbat i 2 veckor och har 5 veckor kvar. Det går ändå rätt snabbt och jag börjar komma in i arbetet mer och mer, vilket är väldigt skönt! 
Ja, nu ligger jag förtillfället i sängen och pluggar körkortsteori, en fredagskväll. Ja, jag har ju gjort roligare saker. 
Imorgon blir det att övningsköra till norrköping och på kvällen får vi se vad som händer. Hade planerat att cykla och bada med några, men det verkar som vädret kommer bli sämst. 
 
Blir sängen tidigt idag igen, upp skapligt imorgon. Det kan antingen bli en bra dag eller världens värsta dag imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0