LYCKLIG TJEJ HAR FÅTT KÖRKORT!!!

2012-07-19 @ 16:28:57
Kan väl säga att jag är typ världens lyckligaste tjej just nu. I tisdags klarade jag uppkörningen och fick äntligen mitt körkort! Jag har aldrig varit så lättad!! Känns fortfarande väldigt konstigt att jag har fått körkort. På kvällen åkte jag, Matilda och Linda runt lite och vi hämtade även upp ElinO. En väldigt lycklig dag/kväll. 
Idag åkte jag bil till jobbet (första gången!!), en härlig men konstig känsla att sitta helt ensam i bilen. Men sen hämtade jag upp Linda och så åkte vi till jobbet. Efter jobbet skjutsade jag hem Linda (snäll kompis jag är!) och sedan åkte jag hem i regnet. Nu ska jag strax in och hämta mormor, morfar, farmor och farfar som kommer med tåget från Stockholm. Klart man ställer upp nu när man har fått körkort. Jag är även ett snällt barnbarn! Hihi. 
 
Ikväll kommer vädret att få avgöra vad jag gör ikväll. Antingen sitta hemma eller åka till aspen med Matilda och ha en liten picnik och kanske ta mitt första dopp. Haha, det är den 19 juli och jag har ännu inte tagit mitt första dopp i sjön. Lyckat! 
 
Imorgon är det jobb 7-15 igen och sen går jag på helg! Äntligen. Får se vad helgen bjuder på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0