times goes by, 22:26

2012-02-23 @ 22:34:38

Åh, jag har så sjukt ont överallt och jag är äckligt trött!
Imorse fick jag pallra mig upp redan vid 8 och det var inte lätt kan jag berätta. Men upp kom jag iallafall, sedan vid halv 10 var jag inne på vårdcentralen för att ta gardasil sprutan för livsmoderhalscancer. Det gick smidigt och snabbt. Det gjorde väl lite smått ont och sedan spände det i armen hela dagen, men ingen större fara.
Nu har jag bara 2 sprutor kvar, dom ska jag ta i april och augusti. Längtar väl iallafall inte.
Sedan tog jag och pappa en snabb fika på sultans och sedan mötte jag upp några flickor vid station. Vi tog sedan tåget mot Norrköping och umgicks där hela dagen. Elin gick en sminklektion och vi andra vandrade runt på stan.
Vi åt lunch och hade det allmänt bra. Jag fick med mig en sminkborste, men inget annat. Så blir det när pengar inte växer på träd.

Nu till kvällen börjar jag dock känna av sprutan. Jag är trött, ont i kroppen och hängig. Jag vill inte ha biverkningar, iallafall inte feber! Så nu ska jag lägga mig i sängen och dricka lite apelsinjucie.


Jag vill ha den här klänningen från Style By Tyra.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0