söndag 19/2

2012-02-19 @ 16:41:34

Denna dag började redan vid halv nio och jag kände mig lite småsjuk. Tror dock det bara var mensen som spökade igen. Men jag piggnade till någongång efter tio och då städade jag och lagade mat till mig och mamma.
Efter maten övningskörde jag lite i byn, tränade på backning och sen körde jag in till Ica och tränade lite på parkering med andra bilar runt mig. Gick hyffsat och sen körde jag hem i snö/slask oväder.
Snart ska jag övningsköra in till friskis och köra ett puls bas pass med mamma. Ska bli skönt att röra på mig. Har inte gjort det sen i onsdags, så det ska bli kul. Imorgon börjar sportlovet på riktigt, jag har inga planer eller någotning vilket känns lite små tråkigt. Men ja, vi får se vad jag gör. Träna är ett måste iallafall. Sen ska jag följa med brorsan och shoppa någondag i veckan och hjälpa honom att hitta lite snyggt. Alltid lika kul.

Nu ska jag softa vid datorn tills det är dags att byta om till träningskläder.
Puss.


saknar dig, min fina vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0