some die young.

2012-02-06 @ 17:33:13
Vet inte riktigt vad jag ska ta och skriva i detta inlägg. Det har inte hänt något speciellt i skolan idag. Det känns som alla lektioner bara slutar lika fort som de börjat. Prov på projekt och företagande, sen gjorde vi inget vettigt. På djuretiken gjorde vi knappt någonting alls, diskuterade lite. Sen hade vi sällskapsdjur, gjorde absolut ingenting och slutade en timme tidigare. Så nu har jag landat i min säng. Nästan skrivit klart min del på sällskapsrapporten. Idag är jag även lite extra glad, pga att vi är lediga imorgon. Lyssna på Laleh in på småtimmarna och sova lite längre imorgon. Dock blir det ingen lång sovmorgon, ska ta tio bussen in till stan och gymma hade jag tänkt. Sen ska jag hem och plugga. Första gången jag ska göra studiedagen till något vettigare än att bara sova bort dagen och kolla på tv. Så brukar iallafall studiedagarna se ut.

Nej, konstigt inlägg. Kanske kommer med något bättre till kvällen.
Ikväll är det familjen annorlunda och 30 grader i februari. Sen blir det OC till jag somnar.


♥ bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0