One tree hill, 17.30

2012-02-21 @ 17:37:17
Nu har jag landat i sängen. Jag ligger och skriver på mitt personliga brev och mitt CV. Det går väl framåt, men jag vet inte om jag är riktigt nöjd än. Får be min mamma och pappa hjälpa mig lite. Det är svårt att veta vad man själv är bra på och hur man själv är.
Jag och brorsan var i Norrköping förut och han hittade väl en hel del, kändes väl lite små tråkigt att man själv inte fick köpa något. Ville så gärna köpa ett par jeans, men det får väl vänta. Väldigt svårt att hålla fingrarna i styr när man gick runt i olika affärer. Men jag klarade det, men svårt var det. Haha.

Nu ska jag avsluta CV-skrivandet för en stund och kolla några avsnitt OTH. Ligger lite efter har jag märkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0