Norrköping igen, 10:32

2012-02-21 @ 10:32:33
Godmorgon, ligger i sängen och ska försöka skriva en sida på novellen och lite på mitt CV. Vi får se hur det går med det. Annars så ska jag åka till norrköping (igen) för att hjälpa brorsan med shoppingen. Får se om jag också kommer hem med något, lite för fattig just nu så det kanske får vänta. Var ju somsagt i lördags och shoppade.
Imorgon blir det gym på förmiddagen och eftermiddagen/kvällen kommer spenderas ute i Vallaballa med mina fina klasskamrater. Sedan ska jag ta livmoderhalscancer sprutan på torsdag och sen ska jag till norrköping igen med några brudar för att ge Elin hennes födelsedagspresent som var en lektion på make up store (tror jag?).

Annars rullar väl sportlovet på bra, lite trist att se snön smälta bort bara. Men det betyder att det börjar närma sig VÅR och min 18 års dag. 76 dagar kvar! Haha.


vill tatuera mig nu, nu, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0