Gymmet

2012-02-07 @ 14:37:42

Sitter just nu på bussen hem. Jag har varit på gymmet och verkligen kört stenhårt! Det var otroligt skönt. Nu har jag krafter till att börja plugga när jag kommer hem. Det var skönt att vara på gymmet såhär tidigt på dagen för det var nästan ingen kotte där mer än jag och två andra tjejer. Synd att man inte är ledig varje tisdag! Imorgon blir det passet CoreSpin med mamma och Matilda, skoj!
När jag kommer hem ska jag bara slänga i mig en macka, så ska jag sen börja plugga. Ska försöka kolla igenom matte, jag har bara en inlämningsuppgift kvar sen är matte B avklarat!!! Det är ju extra skönt att jag snart är klar med sista uppgiften också! Kanske kan bli klar på fredag under lektionen! Det ska jag satsa på!!

Nu ska jag hoppa av bussen. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0