Åh, fina dagar.

2012-02-25 @ 11:49:53
Godmorgon, eller jag har varit vaken sen halv tio. Igår hade jag en väldigt fin kväll.
Jag träffade Emma runt kvart i sex och vi vandrade hem till henne, men vi vandrade lika snabbt vidare till Rhodos. Jag blev bjuden på resturang av den där fina tösen. Så gulligt av henne! Vi satt och pratade om allt möjligt och sedan avslutade vi kvällen i hennes soffa framför Heart breakhotel. Den filmen har vi sett så många gånger tillsammans, men vi skrattar lika mycket varje gång! Det var så skönt att vara med henne och jag känner att det är dags för oss att träffas oftare för jag saknar att umgås med henne.

Idag är det lördag och jag börjar känna ångesten att skolan börjar på måndag. Jag har väl inte pluggat så mycket som jag borde ha gjort, men jag får slita imorgon. Jag slet lite nu imorse med mitt CV och gjorde klart inlämningsuppgiften i matte. Jag hade inte alls mycket kvar. Jag ska ta vara på den sista dagen av frihet, så ikväll åker jag och Matilda in och umgås med Linda framför melodifestivalen tillsammans med mat och godsaker.
Låter som en väldigt fin kväll. Umgås med mina två närmaste/bästavänner :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0