två dagar innan nyårsafton

2012-12-29 @ 12:00:42
endast två dagar kvar till nyårsafton och vi har ännu inte bestämt vad vi ska göra, äta eller vara. Alltid ute i god tid, eller vad är det? vi får helt enkelt se vad som händer, kanske blir hemma framför tvn? Haha, nejdå så illa är det inte. 
Igår när jag och Matilda var inne i stan för att luncha och köpa lite smågrejs till nyår, hade jag turen att min klänning kom fram till pressbyrån så jag kunde hämta ut den. Den sitter bra, tack gode gud! 
Idag ska jag nog försöka klura på nyårsfrisyren och sminket. Det roligaste faktiskt! Älskar att göra mig fin, hehe. 
 
Nu ska jag ge mig ut och springa tror jag, det var ett tag sen och jag behöver lite frisk luft. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0