Julafton 2012

2012-12-24 @ 11:14:11
Jaha, nu var julafton här igen då. Som alla andra julaftonsmornar brukar jag och min bror alltid börja med att leta efter våra första julklappar via ledtrådar som pappa har gömt på olika ställen, ute som inne. Eftersom brorsan min på denna julafton är på andra sidan jorden fick jag leta ensam och det var absolut inte samma sak. Det var nästan lite tråkigt! I mitt första paket låg en biljett till finalen av Melodifestivalen 2013! Andra kanske vill gå på SHM och Avicii (okej, det vill jag också) men jag vill gå på melodifestivalen. Ganska nice! 
Mina föräldrar fick också öppna varsin julklapp och pappa blev riktigt nöjd över sina hörlurar, så istället för att lyssna på julmusik får jag lyssna på pappa som går runt med sina hörlurar och sjunger till "Dont you worry child" med SHM. Eftersom min pappa är ganska kass på engelska, mummlar han bara tills refrängen kommer då kan typ skriker DONT YOU WORRY CHIIIIILLLDDD., Haha. 
Nu ska jag julstäda mitt rum med julmusik och få lite julkänsla tills vi går bort till farmor och farfar för julfirande!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah, Peter! Hoppas du haft en fin jul finis :)

Svar: ja, lilla pappsen. haha! Ja den var fin, hoppas din också var det :)
eellinorp.blogg.se

2012-12-25 @ 11:31:07
URL: http://elinolhsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0