Dagen efter julafton

2012-12-25 @ 12:16:09
Jag firade jul hos min farmor och farfar med hela tjocka släkten. Vi var 17 st, 18 om vi räknar med 2 månaders gamla Leo. Vi fikade, åt, öppnade julklappar och umgicks. Mot slutet fick jag ett anfall huvudvärk igen, så jag försökte hålla humöret uppe med huvudvärk + illamående. Det gick väl sisådär när kusinen skrattade åt allt och pappa retade både henne och mig. Jag blev bara irriterad, men kusinen tyckte det var super kul. Förstår inte hur hon orkar, haha. Jag är nöjd över mina julklappar så nu ska jag shoppa flytta-hemifrån-saker. När jag ska flytta hemifrån är en annan femma. 
Idag är det juldagen och det väntas utgång för mig och mina vänner. Jag hoppas på en bra kväll utan huvudvärksanfall eller liknande. Vet inte vad jag ska vänta mig, eftersom jag har drabbats utav dessa anfall de senaste 4 kvällarna. Aja, med lite dans och mina vänner blir det nog toppen! 
 
Nu ska jag vila mig och sedan börja fundera på vad jag ska sätta på mig ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0