2012 i bilder

2012-12-29 @ 19:33:48
Jag fick inspiration av min kära bästavän att beskriva eller visa mitt 2012 i bilder. Dock kommer jag göra lite annorlunda, eftersom jag har dåligt minne när bilderna ens är tagna. Jag tänker därför försöka berätta om varje bild. 
 
Firade in 2012 med fina flickor hemma hos tjejen bredvid mig. 



Denna bild minns jag inte vilken månad den är tagen, men visar den iallafall.
 
Elins födelsedagsfest!

Sleepover en skoldag hos Linda med Sofie. 
Sällskapsspelskväll hemma hos mig med Malte, Matilda och Elin. 
 
Barcelona i april (?) med familjen.
 
Barcelona
 
Jag och Siri på vår 18 årsfest. 
 
18 års festen
 
Englands praktiken med Sofie
 
England med Sofie
 
Englands praktiken
 
Svenska björnstammen med Matilda, Ebba & Fanny. 

Jag trodde att jag hade fler bilder från 2012, men det hade jag inte. Eller jag har på mobilen, men det orkar jag inte lägga upp just idag. Kanske fortsätter med detta imorgon. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0