12.57

2012-12-27 @ 12:57:45
Vaknade inte alls utvilad, förstår inte vad det är för fel på mig. Somnade elva igår och gick upp 10 imorse, alltså sov jag 11 timmar men ändå trött. Precis varit ute på en promenad med pappa och nu känner jag mig väl lite piggare. 
Träffade några bekanta till pappa som var ute och jagade på promenaden, så här löt samtalet
Pappa: "Vad jagar ni för något? Behöver man vara orolig att bli skjuten?"
Jägare 1: "Vi jagar hare, så sålänge ni inte skaffar er öron är det lugnt"
Pappa: "Okej, vilken tur!"
Jägare 2: "Men ni liknar en hjort. Du är framdelen och din dotter är bakdelen."
Pappa: "Jasså. Jag hoppas ni skjuter på bakdelen först då!"

SCHYSST PAPPA MAN HAR DÅ!  Haha. 
 
Kan berätta lite om juldagen förresten! Vi började kvällen hemma hos Emma där hon bjöd oss på finfin middag. 
Sen vid elva traskade vi ner till Harrys eftersom taxin aldrig kom. Väl inne på harrys bjöds det på dans och mingel. Kvällen blev lyckad och jag landade i min säng runt halv 5 på morgonen. Annandag jul var inte lika rolig, haha. Aldrig varit så dålig dagen efter. Vi skulle iväg på julfirande nr2 hemma hos mormor och morfar och det var väl mindre kul för mig. Satt mest och försökte hålla mig uppe. Piggnade till lite när julklapps-leken startade. Vår familj vann nog det mesta så nu är vi lite skitsaker rikare. Alltid bra. 
 
Nu ska jag duscha och sedan ska jag försöka hitta tid till att titta på PLL. Länge sen. Julhelgen har tagit upp all tid. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0