run bitch run!

2012-08-30 @ 18:22:29
Efter att ha hämtat mamma på hennes jobb stack vi ut och sprang. Så ni sitter jag här svettig och äcklig. Men det var värt det, som alltid. Jag laddar upp för Kurortsloppet nästa helg som jag ska anmäla mig till, det blir nog 5 km som det blev förra året. Känner att jag inte är speciellt på topp efter sommaren (inte sprungit/tränat en enda gång!) Imorgon är det äntligen fredag och helg! Redan varit på praktiken en hel vecka, det går fort när man har roligt som vi brukar säga. Lär mig massor och har bra "arbetskamrater".
Nu börjar jag längta lite till England och praktiken där! Ska bli väldigt spännande och en upplevelse som jag aldrig kommer glömma eller vilja glömma (förhoppningsvis!). Jag och mina klasskamrater ville ju redan första året åka på utomlandspraktik, men vi trodde ju det var nästintill omöjligt, eftersom så många vill göra en sån grej! Men icke, alla vi fick åka och det är ju lite overkligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det maaaaaat!
Sedan laddar vi fjärde säsongen av greys med mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0