Torsdag 20:18

2012-04-05 @ 20:18:57
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera. Men nu är det påsklov, så det kanske blir bättre.
Idag var det sista dagen på praktiken och vi stängde redan vid 1. Jag har haft tre väldigt bra veckor på Djurdoktorn och jag har nog aldrig sett så mycket på tre veckor. Snacka om att jag har lärt mig saker. Det har varit skitkul! Efter dessa veckor känner jag mig mer säker på att jag har valt rätt utbildning iallafall.
Får se vart jag hamnar efter gymnasiet, praktiken har visat mig nya vägar iallafall.
När jag kom till Norrköping hämtade pappa mig och vi hämtade sakerna på elevhemmet och sedan lunchade vi i Ingelsta. När jag kom hem åkte jag in till friskis och gymmade med brorsan i en timme. Imorgon ska jag och matilda ge oss på att springa 1 mil. Vi får se om vi överlever!

Ikväll ska jag kolla på film och lite OC avsnitt. Känns som en skön torsdagskväll.
Nu blir det tacopaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0