so I set the world on fire

2012-04-27 @ 12:24:24
Nästan precis kommit in efter en springtur. Idag gick det dåligt, så inte mycket att säga.
Skönt att vara ledig idag iallafall, så snart ska jag försöka göra en braklunch och sedan fortsätta skriva lite på mitt engelska tal. Klockan 13.50 eller 15.05 tar jag mig in till staden för att antingen gymma och sedan ta spruta, eller så ska jag skita i att gymma och bara ta spruta.


Nu sitter jag här och eftersvettas, så kanske ska ta och lugna ner mig lite och sedan hoppa in i duschen innan jag börjar med lunchen. Jag ska också försöka hinna baka något! Blev sugen när LL sa att hon bakade vaniljbullar, fuuu.
Saknar London och mitt blonda hår! Sjukt att det snart är två år sedan vi var i london!

Kommentarer
Postat av: Malte

vilken snygging :)

2012-04-27 @ 19:59:18
URL: http://maltenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0