Sick

2012-04-19 @ 08:16:27
Jag har precis kommit upp ur sängen. I tisdags började jag må dåligt i skolan. Jag gick runt och frös nästan hela tiden och mådde helt enkelt inte bra. På kvällen blev allt sämre och jag tror det var då febern kom. 
Igår morse var jag helt inställd på att jag skulle till skolan, jag har inte råd att missa massor men kroppen sa helt enkelt ifrån så jag blev hemma. Under dagen blev det väl inte bättre heller, min hals och mina öron dödade mig och framåt kvällen fick jag feber igen. Idag blir jag hemma också, men idag känns det lite bättre iallafall. Så idag ska jag vila som aldrig förr, för imorgon måste jag till skolan. Iallafall på förmiddagen. 

Nu ska jag fortsätta titta på Rix MorronZoon innan jag slår på en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0