lördag, lördag, lördag....

2012-04-07 @ 10:15:04
Godmorgon! Idag skiner iallafall solen, men snön är inte borta. Depp.
Igår var en rätt bra dag ändå. Jag och matilda sprang och sedan tonade jag mammas hår. Framåt halv tre fick jag och matilda skjuts in till bion. Jag, hon, emma och petra gick på Titanic 3D. Åh, fina film. Har nog aldrig gråtit så mycket på bio och framför allt aldrig gråtit så mycket till eftertexten. När jag kom hem kollade jag lets dance med mamma och sedan sista avsnittet av one tree hill. Sorligt ju...
Alldeles strax ska jag ge mig ut och springa i snön. Ska bli skönt. Lite oklara planer till kvällen, antingen åker jag in till stan om jag får skjuts och skit. Annars blir det påskfirande hos farmor och farfar.

Nej , nu ska jag ge mig ut. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0