Hemma bäst!!

2012-04-11 @ 23:07:14
Och så var man hemma igen då. Jag har spenderat de 4 senaste dagarna med familjen i Barcelona.
Vi har hunnit med shopping, se lite sevärdheter och en fotbollsmatch med FC Barcelona. En riktigt härlig upplevelse kan jag ju säga. Var nog länge sedan jag var så glad att se på fotboll. Åh, det var så kul.
Alla i familjen är iallafall helt överens om att vi ska åka tillbaka! Alla tyckte det var för få dagar, det fanns så mycket att se! Jag fick se två parker jag ville se, så sjukt hur fint det kan vara i andra länder. Visst är det fint i Sverige också, men ja ni fattar.
Jag tänkte fixa några bilder som jag kan visa. Så wait for it! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0