fredag 13 april

2012-04-13 @ 19:49:02
Det har nog aldrig varit så skönt att duscha som det var idag. Först vara i Norrköping och vara på okända marker för mig och Linda i spöregn och sedan komma hem och ge sig ut på en för lång springrunda i spöregn. Sedan komma in och hoppa in i en varm dusch var det bästa som fanns just då. Jag skulle ha kunnat stanna där hela kvällen om jag ville. Men andra saker lockade, som datorn. 
Somsagt var jag och Linda i Norrköping idag för att leta masker till 18 års festen imorgon och även skor till mig. 
Jag kom hem med en mask och ett par FÖR höga skor som jag ska försöka ha imorgon utan att döda mig själv. 
Mammas reaktion när jag visade dom var nog den bästa. Hon var både arg och skrattade och kläckte ur sig att hon aldrig har sett så höga skor och att jag kommer vara längre än alla andra på festen. Min mamma är snäll hon.
Jag ska iallafall ta med mig mina bekväma converse för att kunna dansa under kvällen!
Nu ska jag alldeles strax se Lets dance och sedan ska jag se världens bästa serie, OC.

Jag kan ju säga att jag och linda märkte verkligen att den var fredagen den 13 idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0