17 dagar till min 18 års dag!!!

2012-04-20 @ 18:26:13
Inte alls mycket att skriva idag. Efter att ha legat hemma sjuk i två dagar, drog jag mig upp ur sängen imorse för att dra mig till skolan. Skoldagen bjöd på bokdiskussion på engelska lektionen, gick bättre än vad jag förväntat mig. Skönt att ha det gjort iallafall, verkligen! Sen var det svenska lektion, som spårade ur och även spårvagnen. Nej, men nästan. Problem med spårvagnarna så vi missade tåget hem. Blev att ta en fika och sedan ta nästa tåg. Gick det med. Vart hemma nu i drygt två timmar och snart ska jag käka och invänta besök av Emma. 
Vi ska umgås framför lets dance, en riktigt trevlig fredag om jag får säga det själv.
Annars kommer jag spendera denna helg med plugg, plugg och åter plugg. Snart sommarlov!
Ska slappa framför tvn en stund innan maten står på bordet. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0