15:01

2012-04-07 @ 15:08:39
Jag ligger förtillfället i min säng och lyssnar på Kyss mig. Skön låt.
Jag var somsagt ute och sprang förut, har nog aldrig varit så skönt som det var idag. Jag sprang 6 km och imorgon innan vi åker springer jag nog samma runda. Imorgon sticker jag och familjen iväg på en liten resa till Barcelona. Min tidiga 18 års present. Det ska bli riktigt skönt att komma härifrån med familjen och njuta av solen i några dagar. Vi ska kolla runt och shoppa en hel del. Ser fram emot det.
Men innan jag drar från Sverige ska jag spendera kvällen hemma hos Elin tillsammans med henne och Linda.
Det blir tacomys. Ska bli jättemysigt, sålänge sedan jag träffade Elin och även Linda. Saknar dom massor!

Nu ska jag läsa lite och sedan tar jag bussen in.




Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-10 @ 13:39:54
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0