Torsdagen den 8 september

2011-09-08 @ 19:23:24

Kan väl börja att tala om för alla att jag har träningsvärk. I skolan har vi allihopa träningsvärk, gud vilken dag.

Jag har ont i princip varje del av kroppen, mest rumpan och armarna. Alltid lika härligt med lite träningvärk.....
Skoldagen har varit riktigt seg även fast vi hade en rätt kort dag, dock gick jag upp redan vid fem i morse. Allihopa har vi haft träningsvärk och gått runt som om vi hade gjort på oss, men det blir väl så ibland. Inget man dör av, men ack vad ont det göööööör. Aja, sluta klaga. Jag hoppade över fotbollsträningen idag, kände ingen motivation och kände mig lite hängig men jag ångrar mig lite just nu, skulle vara skönt att springa av mig min träningsvärk men sak samma. Imorgon är det fredag, igen, och helgen kunde inte komma lägligare. Helgen bjuder på partyparty, springa kurortsloppet & kanske fotbollsmatch (plus lite studier tyvärr).
Nu ska jag fortsätta lyssna på fin musik & plugga engelska en halv timme till, då blir det True Talent.

PUSSHEJ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0