Söndagen den 18 september

2011-09-18 @ 19:27:29
Hej allesammans!
Nu har jag precis landat i sängen efter en hyffsad helg. Fredagen bjöd väl inte på så mycket förutom tv & dator.
Lördagen såg lovande ut först, skulle träffa lite fint folk, men det sket sig så jag och Matilda vi satt under ett träd i två timmar och trotsade icke-kylan. Mysigt var det iaf. Sen kollade vi tv och How i met your mother, efter det slocknade vi. Mamma hämtade mig tidigt imorse eftersom jag var tvungen att ägna mig åt min stuider. Vid halv fyra stack jag på match, matchen vann vi med 4-1, alltid lika skönt med en vinst och ännu skönare att vinna denna eftersom den var så pass viktig. Just nu ligger vi tvåa och det lutar mot att vi kommer bli tvåa i serien detta år. Grymt!
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande och sedan äta lite varm smörgåstårta.
Lite sovmorgon imorgon. Alltid uppskattat! Peace.



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-lordag-1.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-24 @ 18:37:18
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0